Reklamacje

Reklamacje z tytułu nieterminowości doręczenia przesyłek od 1 lipca 2017 są rozpatrywane jedynie po zgłoszeniu tego faktu przez odbiorcę przesyłki bezpośrednio u przewoźnika.
Zmiana jest zgodna z przepisem art. 75 ust 3 pkt. 2 lit b prawa przewozowego z momentem doręczenia przesyłki legitymację do dochodzenia roszczeń z tytułu OPÓŹNIENIA ma tylko odbiorca.

Regulamin świadczenia usług krajowych przez firmę DPD Polska Sp. z o. o.
Regulamin świadczenia usług międzynarodowych przez firmę DPD Polska Sp. z o. o.
Regulamin świadczenia usług przez firmę UPS Polska Sp. z o. o.
Regulamin świadczenia usług przez firmę Paczkomaty InPost Sp. z o. o.
Regulamin świadczenia usług przez firmę GEIS Sp. z o. o.
Regulamin świadczenia usług przez firmę General Logistics Systems Poland Spółka z o.o.
Regulamin świadczenia usług międzynarodowych przez firmę FedEx Sp. z o.o.
Regulamin świadczenia usług krajowych przez firmę FedEx Sp. z o.o.
Regulamin świadczenia usług przez firmę InPost Express Sp. z o.o.
Regulamin świadczenia usług przez DHL

Dane przesyłki


Szczegóły reklamacji

Powód reklamacji:

Załączniki


Dane zlecającego





Pola pogrubione są wymagane.
Informujemy, że ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i zmianie ustawień cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. x